Skip to Main Content

UPEŠ 2024-2025

1. letnik

Predmet Literatura E-vir
Matematika za poslovne in ekonomske vede Ferbar Tratar, L., & Kokol-Bukovšek, D. (2019). Matematika za poslovne in ekonomske vede (str. VI, 301). Ekonomska fakulteta.  
Kokol-Bukovšek, D., & Mojškerc, B. (2017). Matematika za poslovne in ekonomske vede - naloge in izpitni primeri (2. dopolnjena izd., str. III, 222). Ekonomska fakulteta.  
Sydsæter, K., Hammond, P. J., Strøm, A., & Carvajal, A. (2016). Essential mathematics for economic analysis (5th ed., str. XVI, 807). Pearson Education.    
Toman, A. (2019). Mathematics for business and economics: theory review and problems (str. V, 229). School of Economics and Business.  
Mikroekonomija 1 Prašnikar, J., Domadenik Muren, P., & Koman, M. (2015). Mikroekonomija (str. VIII, 440). Ekonomska fakulteta, Založništvo.  
Domadenik Muren, P., Farčnik, D., Feldin, A., Koman, M., Redek, T., & Trobec, D. (2015). Mikroekonomija, Zbirka nalog (str. III, 163). Ekonomska fakulteta, Založništvo.  
Pindyck, R. S., & Rubinfeld, D. L. (2018). Microeconomics (9th ed., str. 781). Pearson.    
Sloman, J. (2023). Economics for business (9th ed., str. XXVI, 690, 48). Pearson Education.    
Pravo družb in poslovno pravo Cepec, J., & Kovač, M. (2023). Uvod v sodobno poslovno pravo: osnove s praktičnimi primeri (1. natis, str. 430). Lexpera, GV založba.    
Temelji managementa Dimovski, V., Penger, S., Peterlin, J., Grah, B., Turk, D., Šalamon, K., & Grošelj, M. (2014). Temelji managementa in organizacije: učbenik (str. 159). Ekonomska fakulteta.  
Dimovski, V., Penger, S., & Žnidaršič, J. (2005). Sodobni management (2. natis, str. XIV, 328). Ekonomska fakulteta.   
Dimovski, V., & Penger, S. (2008). Temelji managementa (str. 173). Pearson Education.    
Daft, R. L., & Marcic, D. (2013). Management: the new workplace (8th ed., international ed., str. XXIX, 706). South-Western, Cengage Learning.    
Daft, R. L., & Marcic, D. (2014). Building management skills: an action-first approach (International ed., str. XXVII, 638). South-Western, Cengage Learning.    
Dimovski, V., Penger, S., Peterlin, J., & Grah, B. (2021). Temelji managementa: vodič po predmetu za študij v digitalnem okolju. Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani.  
Uvod v poslovanje Tekavčič, M., & Rejc Buhovac, A. (2002). Ekonomika podjetja 1: študijsko gradivo (7. natis, str. 149). Ekonomska fakulteta.    
Kosi, U., Marc, M., & Peljhan, D. (2007). Uvod v poslovanje: pojasnila, primeri in naloge (1. natis, str. 95). Ekonomska fakulteta.  
Davila, A., & Oyon, D. (2009). Malea fashion district: [how successful managers use financial information to grow organizations] (2nd ed., str. 324). Vease Ediciones.   
Atrill, P., & McLaney, E. J. (2021). Management accounting for decision makers (10th ed., str. XXI, 605). Pearson Education.    
Informatika Erjavec, J., Gradišar, M., Jaklič, J., Tomat, L., & Turk, T. (2023). Osnove poslovne informatike (str. X, 265). Ekonomska fakulteta.  
Tomat, L., Budler, M., Klun, M., Erjavec, J., Popovič, A., Trkman, P., & Škrinjar, R. (2019). Inforočnik: uporaba poslovno-informacijskih rešitev s praktičnimi primeri (str. VIII, 161). Ekonomska fakulteta.  
Budler, M., Tomat, L., Klun, M., Simonovič, M., Erjavec, J., Popovič, A., Škrinjar, R., & Trkman, P. (2021). B.I.G. book: business informatics guide book (str. VIII, 124). School of Economics and Business.  
Makroekonomija 1 Samuelson, P. A., & Nordhaus, W. D. (2002). Ekonomija (str. XXXVII, 790). GV založba; Mate.    
Kešeljević, A. (2016). Makroekonomija 1: delovni zvezek (2. dopolnjena in spremenjena izd., str. IV, 218). Ekonomska fakulteta.  
Organizacijsko vedenje Organizacijsko vedenje: kako (pre)živeti v organizaciji in uspeti? (str. XIV, 351). (2021). Ekonomska fakulteta.  
Robbins, S. P., & Judge, T. (2024). Organizational behavior (19th ed., str. 798). Pearson Education.    
Colquitt, J. A., LePine, J. A., & Wesson, M. J. (2023). Organizational behavior: improving performance and commitment in the workplace (8th, international student ed. izd., str. XXI, 610). McGraw-Hill.    
Osnove statistike Temeljna:    
Bregar, L., Pfajfar, L., & Ograjenšek, I. (2009). Osnove statistike za ekonomiste (1. natis, str. 2 zv. (II, 95 ; IV, 222 )). Ekonomska fakulteta.  
Bavdaž, M., Korenjak-Černe, S., Ograjenšek, I., & Pfajfar, L. (2009). Osnove statistike: primeri rešenih nalog (1. natis, str. I, 130). Ekonomska fakulteta.    
Korenjak-Černe, S., Lotrič Dolinar, A., & Marinšek, D. (2022). Statistični priročnik (str. VII, 80). Ekonomska fakulteta.  
Rovan, J., Korenjak-Černe, S., & Pfajfar, L. (2012). Statistični obrazci in tabele (2. izd., str. 74). Ekonomska fakulteta.    
Dopolnilna:    
Košmelj, B., Arh, F., Doberšek-Urbanc, S., Ferligoj, A., & Omladič, M. (2002). Statistični terminološki slovar (Razširjena izd. z dodanim slovarjem ustreznikov v angleščini, str. 197). Statistično društvo Slovenije; Študentska založba..    
Illowsky, B., & Dean, S. (2018). Introductory statistics (1st ed., str. 905). Rice University.   
Eurostat (various publication dates). Statistics Explained.   
Uvod v računovodstvo Igličar, A., Hočevar, M., & Zaman Groff, M. (2017). Osnove računovodstva (str. V, 452). Ekonomska fakulteta.  

2. letnik

Predmet Literatura E-vir
Ekonomika EU in Slovenija Hrovatin, N., Kostevc, Č., Kumar, A., Mrak, M., Rant, V., Šlander Wostner, S., & Zajc Kejžar, K. (2017). Ekonomika Evropske unije (str. XIV, 406). Ekonomska fakulteta.  
Baldwin, R. E., & Wyplosz, C. (2022). The economics of European integration (7th ed., str. XX, 504). McGraw-Hill Education.  
Management proizvodnih in storitvenih procesov Rusjan, B. (2013). Management proizvodnih in storitvenih procesov (2. dopolnjena in popravljena izd., str. 563). Ekonomska fakulteta.  
Poslovne finance 1 Berk, J. B., & DeMarzo, P. M. (2024). Corporate finance (6th ed., str. 1195). Pearson Education.  
Berk Skok, A., Lončarski, I., & Zajc, P. (2007). Poslovne finance (3. dopolnjena in poprav. izd., str. 296). Ekonomska fakulteta.  
Mramor, D. (2000). Poglavja iz poslovnih financ (4. natis, str. II, 125). Ekonomska fakulteta.  
Mramor, D. (1999). Slovar poslovnofinančnih izrazov: slovensko-angleški, angleško-slovenski (str. 116). Gospodarski vestnik.  
Statistična analiza Obvezna:  
Korenjak-Černe, S., & Lotrič Dolinar, A. (2018). Osnove regresijske analize in analize časovnih vrst (str. III, 161). Ekonomska fakulteta.  
Marinšek, D., & Rogelj, R. (2021). Spoznavanje statistične analize s programom R (str. IV, 366). Ekonomska fakulteta.  
Korenjak-Černe, S., Lotrič Dolinar, A., & Marinšek, D. (2022). Statistični priročnik (str. VII, 80). Ekonomska fakulteta.  
Dopolnilna:  

Košmelj, B., & Rovan, J. (2007). Statistično sklepanje (2. izd., str. 312). Ekonomska fakulteta.

Samo izbrana poglavja (brez naslednjih poglavij in podpoglavij pod njimi: 1.1.4, 1.1.5, 1.2.2.1.1, 1.2.2.1.2, 1.3.1.2, 1.3.1.3, 1.3.4.4, 1.3.5; 2.2.7, 2.3, 2.4.1.3, 2.4.1.4, 2.4.2.3, 2.4.2.4, 2.4.3.2, 2.4.3.3, 2.4.4, 2.4.5.3; 3.5.1, 3.5.3, 3.5.4, 3.6; 4.2).

 
Košmelj, B., Arh, F., Doberšek-Urbanc, S., Ferligoj, A., & Omladič, M. (2002). Statistični terminološki slovar (Razširjena izd. z dodanim slovarjem ustreznikov v angleščini, str. 197). Statistično društvo Slovenije; Študentska založba.  
Lane, D. M. (2003). Introducton to Statistics.
Navarro, D. (2018). Learning Statistics with R: A tutorial for psychology students and other beginners.
Keller, G. (2009). Managerial statistics (8th ed., str. XXII, 899, 48). South-Western, Cengage Learning.  
Temelji trženja Konečnik Ruzzier, M. (2018). Temelji trženja (str. XII, 249). Ekonomska fakulteta.  
Konečnik Ruzzier, M., Bodlaj, M., Culiberg, B., Milić, P., & Švegl, U. (2023). Temelji trženja: gradivo za vaje (2. izd., str. VI, 79, 30). Ekonomska fakulteta.  
Kotler, P., Armstrong, G. M., & Balasubramanian, S. (2024). Principles of marketing (19th ed., global ed., str. 768). Pearson Education.  
Davki in poslovanje podjetij Čok, M., Cirman, A., Prevolnik Rupel, V., Rant, V., Gabrijelčič, I., Kump, N., Porenta, J., & Bartol Lesar, M. (2021). Javne finance v Sloveniji (str. VI, 138). Ekonomska fakulteta.  
Ulbrich, H. H. (2011). Public finance in theory and practice (2nd ed., str. XVIII, 365). Routledge.  
Rosen, H. S., & Gayer, T. (2010). Public finance (9th ed., international ed., str. XXII, 595). McGraw-Hill.  
Podjetništvo Maurya, A.: Delaj vitko. Ljubljana: Pasadena, 2014. 214 str.
Aulet, B. (2024). Disciplined entrepreneurship: 24 steps to a successful startup (str. XLIX, 349). John Wiley & Sons.  
Podjetništvo: glavni dejavnik razvoja. (2022). Ekonomska fakulteta
Barringer, B. R., & Ireland, R. D. (2016). Entrepreneurship: successfully launching new ventures (5th, global ed. izd., str. 590). Pearson.  
Hisrich, R. D., Peters, M. P., & Shepherd, D. A. (2024). Entrepreneurship (12th ed., international student ed., str. XXIV, 552). McGraw-Hill.
Mullins, J. W. (2018). The new business road test: what entrepreneurs and investors should do before launching a lean start-up (5th ed., str. XX, 337). Pearson.  
Ravnanje z ljudmi pri delu Menedžment človeških virov (str. 658). (2021). Fakulteta za družbene vede, Založba FDV.  
Temelji finančnega in poslovodnega računovodstva Zakon o gospodarskih družbah (ZGD-1L): (neuradno prečiščeno besedilo), 579 (2024).  
Čadež, S. (2013). Temelji poslovodnega računovodstva (1. natis, str. 196). Ekonomska fakulteta.  
Igličar, A., Hočevar, M., & Zaman Groff, M. (2017). Osnove računovodstva (str. V, 452). Ekonomska fakulteta.  
Atrill, P., & McLaney, E. J. (2021). Management accounting for decision makers (10th ed., str. XXI, 605). Pearson Education.  
Tuji jezik za poslovne in ekonomske vede 1 Angleški jezik  

Obvezna literatura:

Kansky-Rožman, Ž., Umek, A., & Dostal, M. (2021). English for international economics and business communication 1 (str. VIII, 208). Ekonomska fakulteta.

 

Elektronski slovarji:

 
Oxford Learner’s Dictionaries
Collins
Longman Dictionary of Contemporary English
Cambridge Dictionary
Merriam Webster
The Britannica Dictionary
Evrokorpus
Francoski jezik  

Obvezna:

Dobnik, N., Lamy-Joswiak, A. (2022). Introduction au français des affairesEkonomska fakulteta, Založništvo

 
Dodatna:  
TV5
LE MONDE 
LE FIGARO
LIBERATION 
L'EXPRESS
LES ECHOS 
MANAGEMENT 
L'ENTREPRISE
Italijanski jezik  

Obvezna:

Lenassi, N., & Dobnik, N. (2018). Nuovi Affari in italiano (str. V, 225). Ekonomska fakulteta, Založništvo.

 

Dodatna:

Lenassi, N., & Paolucci, S. (2019). Corso di Italiano per le aziende (str. 208). Ekonomska fakulteta.

 
Slovarji:  
Caliccia, S. (2016). L’economia in 100 parole (str. 126). Gremese.  
Zingarelli, N. (2023). Lo Zingarelli: vocabolario della lingua italiana (12a ed., str. 2688). Zanichelli.   
Corriere della Sera
Hoepli.it: La Grande Libreria Online
Nemški jezik  
Svetlin Gvardjančič, P. (2010). Wirtschaftsdeutsch 1 (1. natis, str. 166). Ekonomska fakulteta.  

3. letnik

Predmet Literatura E-vir
Poslovno okolje podjetja Jaklič, M. (2017). Poslovno okolje in trajnostni razvoj (str. VI, 329). Ekonomska fakulteta, Založništvo.  
Thompson, E., Worthington, I., & Britton, C. (2023). The business environment: a global perspective (9th ed., str. XXV, 507). Pearson Education.  
Strateški management 1

Osnovna:

Pučko, D. (2008). Strateški management 1 (1. natis, str. VIII, 202). Ekonomska fakulteta.

 
Dodatna:  
Hitt, M. A., Ireland, R. D., & Hoskisson, R. E. (2011). Strategic management: competitiveness and globalization: concepts and cases (9th ed., str. XXVII, 443, I–23). South-Western Cengage Learning.  
Wheelen, T. L. (2018). Strategic management and business policy: globalization, innovation and sustainability (15th, global ed. izd., str. 1 zv. (loč. pag.)). Pearson.  
Vedenje porabnikov Vida, I., Kos Koklič, M., Bajde, D., Kolar, T., Čater, B., & Damjan, J. (2010). Vedenje porabnikov (1. natis, str. V, 299). Ekonomska fakulteta.  
Solomon, M. R., Askegaard, S., Hogg, M. K., & Bamossy, G. J. (2019). Consumer behaviour: a European perspective (7th ed., str. XXXIII, 612). Pearson.  
**Trženjsko komuniciranje Andrews, J. C., & Shimp, T. A. (2018). Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications (10th ed., str. XIX, 635). Cengage Learning. (Izbrana poglavja).  
Oglaševanje (1. natis, Let. 3, str. 413). (2013). Fakulteta za družbene vede, Založba FDV.
**Tržne poti Coughlan, A. T., Anderson, E. M., Stern, L. W., & Ansary, A. I. (2006). Marketing channels (7th ed., international ed., str. XX, 555). Pearson/Prentice Hall.  
Tuji jezik za poslovne in ekonomske vede 2 Angleški jezik:  

Obvezna literatura:

Dostal, M., Umek, A., & Čerče, D. (2012). English for economic and business studies 2 (1. natis, str. 229). Ekonomska fakulteta.

 

Elektronski slovarji:

 
Oxford Learner’s Dictionaries
Collins
Longman Dictionary of Contemporary English
Cambridge Dictionary
Merriam Webster
The Britannica Dictionary
Evrokorpus
Francoski jezik:  

Dodatna:

 
TV5
LE MONDE 
L'EXPRESS 
LES ECHOS
MANAGEMENT 
LIBERATION 
LE FIGARO 
Italijanski jezik:  

Obvezna:

Lenassi, N., & Paolucci, S. (2019). Corso di Italiano per le aziende (str. 208). Ekonomska fakulteta.

 

Dodatna:

Lenassi, N., & Paolucci, S. (2009). L’italiano nella gestione e comunicazione aziendale (1. izd., str. II, 281). Ekonomska fakulteta.

 
Slovarji:  
Caliccia, S. (2016). L’economia in 100 parole (str. 126). Gremese.  
Zingarelli, N. (2023). Lo Zingarelli: vocabolario della lingua italiana (12a ed., str. 2688). Zanichelli.   

Corriere della Sera

Hoepli.it: La Grande Libreria Online
Nemški jezik:  
Svetlin Gvardjančič, P. (2012). Wirtschaftsdeutsch 2 (1. natis, str. 167). Ekonomska fakulteta.  
Elektronsko poslovanje Wirtz, B. W. (2021). Digital business and electronic commerce: strategy, business models and technology (str. XVIII, 758). Springer.  
Turban, E., Outland, J., King, D. N., Lee, J. K., Liang, T.-P., & Turban, D. C. (2018). Electronic commerce 2018: a managerial and social networks perspective (9th ed., str. XXVIII, 636). Springer.  
Laudon, K. C., & Traver, C. G. (2020). E-commerce 2019: business, technology, society (15th ed., str. XXXVI, 840, 36). Pearson Education.  
DaSilva, C. M., & Trkman, P. (2014). Business model: what it is and what it is not. Long Range Planning47(6), str. 379–389. https://doi.org/10.1016/j.lrp.2013.08.004
Teece, D. J. (2010). Business models, business strategy and innovation. Long Range Planning43(2–3), str. 172–194. https://doi.org/10.1016/j.lrp.2009.07.003
Mednarodno poslovanje OBVEZNA LITERATURA:  
1) Zalaznik, M., Pfajfar, G., Rašković, M., Lisjak, M., & Ekar, A. (2009). Mednarodno poslovanje (1. natis, str. 361). Ekonomska fakulteta.  
2) Pfajfar, G., Rašković, M., & Zalaznik, M. (2013). Mednarodno poslovanje: kalkulacije z rešenimi primeri (1. natis, str. 49). Ekonomska fakulteta.  

DOPOLNILNA LITERATURA:

Czinkota, M. R., Ronkainen, I. A., & Moffett, M. H. (2009). International business (European ed., str. XIII, 618). J. Wiley.

 
Trženjsko raziskovanje Malhotra, N. K. (2012). Basic marketing research: integration of social media (4th ed., str. XXXII, 640). Pearson.  
**Načrtovanje trženja Kotler, P., Armstrong, G. M., & Balasubramanian, S. (2024). Principles of marketing (19th ed., global ed., str. 768). Pearson Education.
McDonald, M., Wilson, H., & Chaffey, D. (2024). Marketing plans: profitable strategies in the digital age (9th ed., str. XIV, 639). John Wiley & Sons.  
Konečnik Ruzzier, M. (2018). Temelji trženja (str. XII, 249). Ekonomska fakulteta.  
**Trženje storitev Obvezna:  
Wirtz, J., & Lovelock, C. H. (2022). Services marketing: people, technology, strategy (9th ed., str. XVII, 665). World Scientific.  
Bettencourt, L. (2010). Service innovation: how to go from customer needs to breakthrough services (str. XXIX, 255). McGraw-Hill.  
SPLOŠNI IZBIRNI PREDMETI  

eTUTOR-CEK, ISSN: 2591-1090, Izdajatelj: Ekonomska fakulteta Ljubljana, Centralna ekonomska knjižnica, 2017-, Urednika: Urban Golob in Martina Petan

Foto: Arhiv EF. Tehnična podpora