Skip to Main Content

Mikroekonomija 1: O predmetu

Vsebina predmeta

1. Razmišljati kot ekonomist
2. Osnove povpraševanja in ponudbe
3. Obnašanje potrošnikov
4. Posameznikovo in tržno povpraševanje
5. Proizvodnja
6. Proizvodni stroški
7. Cene in optimalna proizvodnja v popolni konkurenci
8. Neoklasično podjetje, cilji in vrste podjetij v tržnem gospodarstvu
9. Monopol
10. Monopolistična konkurenca, oligopol in kartel.
11. Trg proizvodnih dejavnikov
12. Trg kapitala in trg zemlje

POVEZAVE

Študent Net

Canvas LMS

Ekonomska fakulteta

Spletni vpis v CEK

Cilji predmeta

- Študente seznaniti z osnovnimi ekonomskimi problemi in načini njihovega reševanja.
- Predstaviti teorijo produkcije in stroškov, delovanje tržnega mehanizma in teorijo razdelitve.
- Podati institucionalni okvir in predstaviti organizacijske in lastninske oblike podjetij ter okolje, v katerem podjetja delujejo in ki ga sooblikuje državna regulacija.

Nosilci predmeta



red. prof. dr. Tjaša Redek

T: (01) 5892-488



red. prof. dr. Polona Domadenik

T: (01) 5892-775

 

izr. prof. dr. Matjaž Koman

T: (01) 5892-498

eTUTOR-CEK, ISSN: 2591-1090, Izdajatelj: Ekonomska fakulteta Ljubljana, Centralna ekonomska knjižnica, 2017-, Urednika: Urban Golob in Martina Petan

Foto: Arhiv EF. Tehnična podpora