Skip to Main Content

MAG 2024-2025

1. letnik

Predmet Literatura E-vir
Upravljalna ekonomika Prašnikar, J., & Debeljak, Ž. (1998). Ekonomski modeli za poslovno odločanje (1. natis, str. 435). Gospodarski vestnik.  
Besanko, D., Dranove, D., Shanley, M. T., & Schaefer, S. (2017). Economics of strategy (7th ed., str. XXII, 520). J. Wiley.  
Baye, M. R., & Prince, J. T. (2022). Managerial economics and business strategy (10th ed., str. XXVIII, 544). McGraw-Hill.  
Metode in tehnike raziskovalnega dela  Marinšek, D., & Rogelj, R. (2021). Spoznavanje statistične analize s programom R (str. IV, 366). Ekonomska fakulteta.  
Marinšek, D., & Rogelj, R. (2022). Spoznavanje multivariatne analize s programom R (str. IV, 237). Ekonomska fakulteta.  
Schindler, P. S. (2022). Business research methods (14th ed., str. XXXI, 624). McGraw-Hill.  
Hair, J. F. (2019). Multivariate data analysis (8th ed., str. XVII, 813). Cengage Learning EMEA.  
Field, A. P., Miles, J., & Field, Z. (2014). Discovering statistics using R (Reprinted, str. XXXIV, 957). SAGE.  
Strateški trženjski management

Temeljna literatura:

Philip Kotler, Kevin L. Keller: Marketing management, 14th (Global) Ed., Pearson, 2012

 
Crawens, David W., Piercy Nigel F.: Strategic Marketing 9th/10th Ed., McGraw Hill, 2009/20012  
Lambin, J.-J. (2012). Market-driven management: strategic and operational marketing (3rd ed., str. XXV, 590). Palgrave Macmillan.  
Piercy, Nigel F. Market-Led Strategic Change: Transforming the Process of Going to Market, 4th Edition, Elsevier.  
Računovodske informacije za odločanje Hočevar M., Čadež S., Novak A. (2012). Poslovodno računovodstvo. Ljubljana: EF.  
Igličar, A., & Hočevar, M. (2011). Računovodstvo za managerje (2., popravljena in dopolnjena izd., str. 559). GV založba.  
Čadež, S. (2013). Temelji poslovodnega računovodstva (1. natis, str. 196). Ekonomska fakulteta.  
Atrill, P., & McLaney, E. J. (2021). Management accounting for decision makers (10th ed., str. XXI, 605). Pearson Education.  
Drury, C., & Tayles, M. (2022). Management accounting for business (8th ed., str. XIX, 566). Cengage.  
Strateški management 2

Osnovna:

Čater Tomaž, Lahovnik Matej, Pučko Danijel, Rejc Buhovac Adriana (2011): Strateški management 2. Ljubljana: Ekonomska fakulteta.

 
Dodatna:  
Ireland, R. D., Hoskisson, R. E., & Hitt, M. A. (2013). The management of strategy: cases (10th ed., International ed., str. XXIII, 439). South-Western Cengage Learning.  
Wheelen Thomas L., Hunger David J. (2009 ali novejša): Strategic Management & Business Policy. Upper Saddle River: Pearson – Prentice Hall.  
Management prodaje in medorganizacijskega trženja Brennan, R., Canning, L., & McGrath, H. (2024). Business-to-business marketing (6th ed., str. X, 412). SAGE.  
Hutt, M. D., & Speh, T. W. (2013). Business marketing management: B2B (11th ed., international ed., str. XXX, 444). South-Western, Cengage Learning.  
Tanner, J. F., Honeycutt, E. D., & Erffmeyer, R. (2009). Sales management: shaping future sales leaders (International ed., str. XXV, 434). Pearson Prentice Hall.  
*Integrirano trženjsko komuniciranje Pelsmacker, P. de, Geuens, M., & Bergh, J. V. den. (2021). Marketing communications: a European perspective (7th ed., str. XIV, 566). Pearson.  
Mooij, M. K. de. (2019). Consumer behavior & culture: consequences for global marketing and advertising (3rd ed., str. XVII, 451). SAGE.  
*Medkulturni vidiki trženja in prodaje Izbrana poglavja iz naslednje literature:  
Deresky, H., & Miller, S. R. (2023). International management: managing across borders and cultures: text and cases (10th ed., str. XVI, 408). Pearson.  
Mooij, M. K. de. (2019). Consumer behavior & culture: consequences for global marketing and advertising (3rd ed., str. XVII, 451). SAGE.  
Harhut, N. (2022). Using behavioral science in marketing: drive customer action and loyalty by prompting instinctive responses (str. XIV, 272). Kogan Page.  
Razvoj poslovnih spretnosti 1 V okviru vsake teme bodo slušatelji napoteni na literaturo in vire za poglabljanje pridobljenih kompetenc.  
Splošni izbirni predmet  

2. letnik

Predmet Literatura E-vir
Management blagovnih znamk Burmann, C. (2023). Identity-based brand management: fundamentals-strategy-implementation-controlling (2nd ed., str. XI, 314). Springer Gabler. doi:10.1007/978-3-658-40189-4  
Analiza za trženjsko odločanje (dobavljamo lit.)  
**Cenovne strategije Nagle, T. T., Müller, G., & Gruyaert, E. (2024). The strategy and tactics of pricing: a guide to growing more profitably (7th ed., international student ed., str. XXIV, 335). Routledge, Taylor & Francis Group. doi:10.4324/9781003179566  

Dodatna literatura in viri:

Smith, T.J. (2012). Pricing Strategy: Setting Price Levels, Managing Price Discounts and Establishing Price Structures. South-Western, Cengage Learning.

**Razvoj in trženje novih izdelkov Crawford, C. M., & Di Benedetto, C. A. (2006). New products management (8th ed., international ed., str. XX, 540). McGraw-Hill/Irwin.  
Ulrich, K. T., Eppinger, S. D., & Yang, M. C. (2020). Product design and development (7th ed., str. XVI, 432). McGraw-Hill.  
Razvoj poslovnih spretnosti 2 V okviru vsake teme bodo slušatelji napoteni na literaturo in vire za poglabljanje pridobljenih kompetenc.  
Splošni izbirni predmeti  

eTUTOR-CEK, ISSN: 2591-1090, Izdajatelj: Ekonomska fakulteta Ljubljana, Centralna ekonomska knjižnica, 2017-, Urednika: Urban Golob in Martina Petan

Foto: Arhiv EF. Tehnična podpora